Jag borde sovit för längesen.

Men man lyckas alltid fastna på något sätt. Är egentligen sjukt trött och borde gå och sova för att ta mig upp i rimlig tid imorgon. Ska ta med mig en av tvättkorgarna till mamma och pappa, har bokat om min tvättid några gånger den här veckan och tänkt att jag hinner nog. Nu var det fullt hela helgen och nästa tid var på onsdag. Kan bli lite kämpigt med tanke på att jag har gått över till Luddes sockar just nu.
Igår blev det lite vin drickande med Camilla i Lule. Fick utnyttja Heli och Sabinas vardagsrum, dom och Ida var själklart också där och sympati drack nån öl med oss. Sen tog jag och Camilla oss ut på Al Stars, träffade Emilia (vilket vi inte alls hade räknat med). Det blev några cider ut och massor med surr, blev nog nån timma senare än vad ursprungsplanen var. Så jag har väl inte snittat så många timmar i natt, känns skönt att vara ledig imorgon.
Imorgon blir det julkonsert på Arenan. Vad jag har lyckats höra hittils så verkar det inte vara så värst bra men det är ju gratis ialla fall och ma skulle få en liten jultallrik sen på kvällen. Annars blir helgen väldigt lugn, den består mest av jobb. På lördag får jag fin besök från Lule och då blir det att se Sex and The city :)
Inte gick det att få ut Luddes ficklampor inte. Måste ha hans underskrift och ett id-kort. Har lyckas leta fram hans gamla körkort och ett gammalt tjänsteleg så jag ska pröva imorgon och se om jag har bättre tur den här gången.
Nä nu är det fan dags för sängen!


Kommentarer
Ludde

Ge fan i mina sockar gumman ;) Älskar dig!

2010-12-11 @ 20:26:26
Cathrin.

Du... som om du kan göra nå åt saken ;) Puss

2010-12-12 @ 13:50:11
Ludde

Jag bussar Junior på dig, sen kommer han bita dig i vaden. ;) Puss

2010-12-12 @ 20:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0