"Tomten jag vill ha en riktig jul..

..en sån som man har när man är liten" 
Poppade jul sånger hela gårdagen på jobbet, så i natt när jag skulle gå och lägga mig och allt blev tyst så var det den frasen som malde i mitt huvud. Det är ju nästan omöjligt att få bort den från hjärnan. Nu kan det hända att jag är lite små less på vissa julsånger.
Hade en riktigt myslördag med Ida och Heli igår. Vi åt middag, sen förflyttade vi oss till vardagsrummet och bara surrade om allt och inget. Riktigt skönt.
Marika kom förbi när hon slutade jobbet och var sovsällskap åt mig. Satt och surrde ett tag innnan vi tog oss i säng. Det känns som om jag inte riktigt snittat så många timmar under helgen så förhoppningsvis tar jag mig i säng i tid ikväll.
Imorgon ska vi göra julbord på jobbet åt dom boende. Det blir nog riktigt bra, dom hade uppskattat det jätte mycket förra året så vi hoppas på att det blir lika bra i år. Vi griljerade skinkorna igår och dom blev riktigt goda. Måste ta mig och köpa en skinka snart så att jag har tills den 23, kanske köper två så kan jag äta lite utav dom innan.

Idag är det tredje advent, tiden går riktigt fort. Känns som om man inte hinner med ibland.



Kommentarer
Ludde

Jag vet precis hur det känns, men man kan ju hoppas att tiden går så fort så att jag snart är hemma igen, sen efter det kan den börja gå lite långsammare. puss och kram.

2010-12-12 @ 20:13:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0