Nu är allt klart

jag har som trott att jag har varit färdig med allt men så kommer jag på nya saker hela tiden. Tänkte att jag skulle slippa ta mig till stan idag men sen upptäckte jag när jag skulle sminka mig att jag lyckas köpa en brun mascara (ja jag vet, hela världen går inte under men det är helt enkelt fel färg), så det var bara att ta sig in till stan en sväng. Tänkte att när jag ändå var där kunde jag ju kika efter nå nytt att ha på mig i morgon. Hittade ingenting. Var på alla affärer men inget som föll mig i smaken. Hittade en jätte fin rödstickad klänning, men när använder man den sen då?!
Så det hela slutade med att jag har varit och lånat kläder av Maria istället. Behövde bara köpa mig ett par strumpbyxor så det blev billigt ialla fall.
Sen kom jag på att stackars katten har ju inte fått nå. så självklart blev det en sväng på djuräffärn för att köpa en leksak och lite godis. Leksaken var väl kul i 5 min. Han är mycket lätt att aktivera lilla vännen där.

Ikväll blir det uppesittarkväll och grötmiddag, jag satsar på att vinna storvinsten i år, typ en bil eller en jorden runt resa ialla fall, det hade ju inte suttit fel. Vi blev några stycken i slutändan så det ska bli roligt.

Ludde hade fått våra paket idag. Tur att dom han komma innan jul så att han har nått att öppna imorgon.


Suddigt och mörkt men spana in scarfen. Han måst ju också vara finklädd när det kommer folk förbi





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0