Våfflor och Revbensspjäll

kanske inte den vanligaste kombinationen men det brukar bli lite kokihop då man är till mormor och morfar. Det gick ju ner och var riktigt gott.
Fick även palt igår till middag. Ganska skönt att få ett avbrott från all julmat. Som vanligt så känns det som om man har gått upp 5 kilo på två dagar när man är där. :)
Tog med mig Hachiko-En vän för livet dit för jag har pratat med mormor om den förut och tyckt att hon ska se den. Självklart grinade jag som ett litet barn medans mormor, morfar och Maria inte rörde en min. Mormor tyckte att: den var bra men int var den så ledsam, det var ju ingen som var dum med hunden.
Jag förstår inte hur folk inte kan grina till den filmen. Ska låna ut den till mamma så får vi väl se om hon är på min sida.
Kallt som fan har det varit dom senaste dagarna. Jag och Sandra hade tänkt få oss den där promenaden ikväll men jag vet inte, 25 minus kändes inte alls så lockande. Vi får se vad som händer.


www.malinkarlsson.se


Kommentarer
Ludde

Vad vacker du är, nästan så att jag blir avundsjuk på mig själv för att jag har en så underbar tjej. Puss!

2010-12-31 @ 10:44:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0