Ändrade planer

Tänkte ju att vi skulle ta oss med tåg till Ume, satt och kikade igår och hemresan skulle ta oss 5 timmar. Inte riktigt helt okej måst jag säga, med tanke på att det tar 3 timmar med bil. Så det blev bil ialla fall. Tänkte även sno med oss Luddes GPS så att vi slipper förvirra oss i stor stan ;)
Ska på fest på lördan med tema "att vara gammal" så idag har jag varit och shoppat på kupan. Kommer att bli så snyggt ;)
Imorgon blir det klippning. Så jävla skönt! Håller på att bli galen på färgen och på längden. Fick för mig att jag kanske skulle spara ut håret, men det tar jag nog till sommaren.
Har hunnit med en fika med Jocke idag. Vi är inte så bra på dom här fika stunderna, det lyckas alltid ta ett halvår mellan varje. Men då har man mer saker att surra om.

Hur het är inte jag?! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0