Ett år äldre.

Jaha då var man plötsligt 24 då. Känns.. inte alls måst jag säga. :)
Har haft en jätte bra födelsedag. Fick presentkort, parfymer, en almanacka, blommor och en ny mobil :) Mobilen var välbehövlig eftersom den jag har haft innan har jag ärvt av mamma som ärvde den av pappa, så den har några år på nacken och joysticken började som ge upp. Man var tvungen att trycka på ett speciellt sätt för att det skulle gå och bläddra med den, men det funkade ju :) Hade tänkt köpa en ny, men mobiler står inte riktigt högst upp på mina shoppinglistor :)
På kvällen blev det middag på Per & Mickes, grymt gott.
Annars har det inte alls hänt nå spännande. I helgen blir det en Ume sväng. Äntligen tar vi oss iväg. Ska kika tåg biljetter imorgon. Hoppas det finns plats kändes mycket smidigare än att ta bilen.
Har varit och bokat massage och ansiktsbehandling till nästa onsdag. Det ska bli mycket skönt, skulle till och med få plockade ögonbryn. Ibland måste man skämma bort sig själv :)

Bra kamera var det också på mobilen med massor av inställningar. Det kommer ta ett tag innan jag har lärt mig det här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0