Koordinationsförmåga? Ja tack!

Vet inte riktigt vars jag höll hus någonstans då dom delade ut det, men jag har då inte fått någon. Idag var jag och Maria och provade på Step 1 för första gången. Där behövde man den! Jag trodde att jag fick allt rätt och var mycket stolt över mig själv tills jag tittar upp och upptäcker att dom andra gör något helt annat. Sen har jag lite problem med att försöka kolla på instruktören sammtidigt som jag måste hålla koll på vars "lådan" är någonstans. Ja det ska inte var lätt här i världen ;)
Kan bli lite lätt små irriterad (läs avundsjuk) på instruktörerna som ler och tycker att allt är så himla bra. Så kollar dom lite käckt på en och ger tummen upp när man står som ett svettigt fån och hoppar lite lätt på ett och samma ställe och försöker få in vad alla andra pysslar med. Hemska positiva människor. ;)
Den här nyttigheten går hittils mycket bra. Sen att det bara har hållt på någon dag hör inte hit. Alla plus räknas. Tog till och med friskvård och rast idag och gjorde inte som vanligt (gå och lägga sig i personalrummet och sova en stud) utan var ute och gick i en timma. En guldstjärna förtjänar jag nästan. Men sen när arbetsdagen var slut blev jag lat och Ludde fick hämta mig.

Tycker förövrigt jätte mycket om min mobilkamera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0