Obekväm

Har kännt mig väldigt obekväm i alla mina kläder. Så fort jag har tagit på mig nått och ställt mig framför spegeln har jag suckat, gått tillbaka till garderoben och försökt hitta nå annat som inte sitter så tajt. Nu har jag kommit på varför: Har i nästan två månaders tid gått runt i långkallingar och fleecebyxor som har absolut ingen passform så det är inte så konstigt att jag tycker att allt som sitter någorlunda är obekvämt. Jag börjar bli lite lätt less på att varje gång man tittar på termometern visar den minus 25 eller mer. Det positiva är väl att även om det bara skulle bli 15 minus skulle man tycka att det var vårväder.
Vuxenpoäng till oss, igår var vi och köpte 13 meter tyg. Här ska det sys gardiner. Kan hända att jag har tagit mig vatten över huvudet men man vet aldrig. Maria har lovat att hjälpa mig och Ludde har lovat att hålla sig borta medan vi syr. Det är nog ett mycket smart drag från hans sida.
Ska snart dra på mig lite kläder och ta mig till Step In. Ikväll blir det middag och fest hos Ida. Håller tummarna för att det blir utgång, känns som om det var ett tag sen.
Imorgon blir det drink party hos Linda och Kent. Det är nog bra att jag har tränat mycket i veckan så att jag ligger på plusminusnoll efter helgen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0