Ume!

Vi överlevde resan ;)
I fredags blev det bara lungt hemma hos Karin. Lite mat, lite vin och lite let´s dance sen var det bara krypa ner under täcket och sova. Tror att vi gick in i våra gamlingsroller lite för tidigt ;)
På lördan blev det först en tur in till stan och inhandla lite kläder (jag har svårt att bestämma mig så det blev en helt annan outfit tillslut).Sen blev det middag och lite fixande innan vi begav oss ut på 75 årskalas :)
Alla hade verkligen piffat upp sig, riktigt heta måst jag säga. Senare på kvällen blev det tipsrunda, mitt och Karins lag lyckades kamma hem en andra plats mot Ida och Sannes lag efter en utslagstävling, inte illa.
Sen drog vi vidare ut, till origo (kanske stället hette). Litet och mysigt ställe, men en kurs för barpersonalen kanske vore något att satsa på. Pluspoäng till pojken som visade brösten för att vi skulle få bartenderns uppmärksamhet :)
Nä mycket bra helg har det varit :)

cocos

Herrarna i sällskapet

Herr & fru Holmberg :)

"Vinsten"

Her & Fru Nilsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0