Ny människa

Har skämt bort mig själv idag. Var och fick mig rygg, axel- & nackmassage, ansiktsbehandling och plockade ögonbryn. Tror inte att det finns en enda mask kvar i hela ansiktet som hon klämde och höll på :) Att man inte unnar sig sånt här oftare, det brukar bli högst en gång per år och då är det för att man har fått nå presentkort. Ska försöka att gör det oftare (säger så varje gång jag har varit på nått sånt här och inte att jag gör det) Tänkte att jag skulle slå på stort och färga ögonbrynen när jag ändå var där men eftersom mina ögonbryn och väldigt smala och tydligen "fjuniga" (?!?) sa hon att det var nog ingen större idé eftersom färgen skulle inte hålla så länge. Så det är bara att fortsätta måla då.

Var förbi till Vibbyn igår och kikade på Idas förälrars hund. Grymt söt. Såg exat ut som en leksakshund och hade energi som en duracellkanin. Lite sugen blir man allt på att ta en sån liten, men det hade varit skönt om dom redan var rumsrena och klarade sig själv någon timma mitt på dan.
Kanske inte riktigt läge nu för en hund :) Försöker få Ludde att skaffa sig ett bättre betalt jobb så att jag kan vara hemmafru och gå på onödiga kurser hela dagarna, då skulle vi nog kunna skaffa oss en hund. Får väl hålla tummarna på att man blir miljonär någon dag framöver ;)





Ska försöka ta tag i denna boxning också. Imorgon blir det ialla fall, får gå med Ludde för att Tina fortfarande är sjuk. Snälla låt mig få komma in i ilet igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0