Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.

Precis hemkommen från en helg hos mormor och morfar i Öjebyn med Maria. Som vanligt kommer man vara mätt i en vecka frammåt, det dukas fram fika, godis, chips, tårta och självklart lite vanlig mat på det, och glupsk som man är äter man allt som ställs fram på bordet. Men det är skönt att vara där. Var förbi våran moster i Lillpite också och kikade på valparna hon hade kvar. Man blir så sjuk av att se på små hundarna där. Grymt söta, hade gärna plockat hem en eller två


Måndag imorgon och jobb igen. Ska inte klaga jobbar bara 8-12 så man hinner inte mer än dit så är det dags att gå hem. Kondition ska tränas i morgon. Slog mitt joggingrekord i veckan, nu orkade jag 40 min i sträck utan en enda gångpaus. Väldigt stolt är jag över mig själv. Så jag tänker att om jag kör så några gånger nu så kan jag höja någon minut eftersom. Tänkte försöka lyckas jogga en timma till sommaren i alla fall. Det borde jag klara. Nu är det dags att ta sig i kragen igen (som alltid efter helgen). Ska fan lyckas få på mig mina o'neil shorts till sommaren. Får se hur det går.
Helgen innan påsk drar jag, Maria, Jossan, Robin, Micke och Magnus till kronogård. Planen från början var att fara till Kåbdalis men vi var lite sent ute med bokningen men den går ju fort att ta sig dit från kronogård. Så då blir det snowboard åkning hela helgen. Träningsvärk lär jag få, det var som några år sen jag åkte. Men det ska bli riktigt kul .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0