3,26 min

Kanske är det längsta telefonsamtalet jag har haft med morfar. Det är inte ofta han ringer och när han väl gör det så brukar det gå ganska snabbt. Han är som en riktig norrlänning, inte så pratuför ;) Men otroligt charmig. Vi måste ta oss till dom snart för en övernattning. Det är väldigt mysigt att vakna upp hemma hos dom.

Var på ljusbehandligen idag. När jag öppnar dörren kommer Agneta mot mig och säger: -Jag hörde på stegen att det var du som kom.
Hon är inte den första att känna igen mig på stegen, en kvinna som jag spring vikade på dagis med sa att hon alltid hörde när jag var på väg mot fika rummet. Så ibland hann jag inte ens sticka in huvudet innan hon ropade Hej Cathrin.
Ludde påstår att jag både släpar och stampar med fötterna på samma gång. Men det är ju omöjligt så jag tror att han ljuger ;)

Idag blev det styrke träning och imorgon ska jag och Maria köra lite kondition. Tänkte att jag skulle hoppa lite hopprep också som alla säger är så bra. Får väl se hur länge man orkar (3 min skulle jag tippa på).

Ikväll blir det lugnt, ska följa med Maria och titta på när Sara och Helena dricker, mycket roande ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0