Blir inte riktigt klok på det här..

Va faan, förra veckan var det 30 minus och nu i veckan har det till och med varit 1 plus grad och det har kännts som om det vore April och inte Januari. Ska ju inte klaga, eller jo det ska jag för jag vill ha lite kallt. Det ska vara kallt nu, så är det bara. Om någon månad kan tö vädret komma.
Har lovat Sandra att jag ska försöka lära henne åka snowboard på fredag. Vi får väl se hur det kommer att gå. Jag är absolut inte någon världsmästare på snowboard, jag vet bara hur jag tar mig nerför backen. Får väl se om vi lyckas undvika sunderbyn ialla fall, kan ju vara ett plus i kanten. Tur att skolorna har börjat så att det int är nå ungar i backen man kan köra på :) Det här går nog bra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0