"Försvinn!"

Ludde låter så trevlig mot mig när jag försöker vara go med han. Sen att jag gör det för att jävlas är en helt annan sak ;) Han är lite rädd för att bli smittad så just nu håller han sig på behörigt avstånd. Jag får väl vara glad över att han låter mig sova i sovrummet den här gången :)
Hatar att vara för sjuk för att gå på jobbet och för frisk för att vara hemma. Det är ju helt meningslöst. Jag hade ju kunnat dra fram dammsugaren så har jag nå att sysselsätta mig med, men det är så förbannat tråkigt. Jag är ju ledig i helgen så jag hinner då också om jag skulle få för mig det.
Eftersom jag är smittfri imorgon blir det en sväng till Bodens Möbler för att kika på ett vardagsrumsbord. Får väl se om vi lyckas hitta nå.
Ikväll ska vi göra go middag, kött i ugn med idaho potatis, pepparsås och sallad. Riktigt gott. Har lånat film av Tina så det blir att mysa ner sig i soffan sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0