Inte direkt shorts väder idag...

Termometern visade på minus 31 grader idag. Hade planerat med Malin att ta en promenad eftersom hon åker hem imorgon, så det var bara att pälsa på sig och bege sig ut.Det blev underställ, fleeceställ, reima täckbyxor, dubbla tjocksockar, jacka, halsduk, skotervantar och pälsmössa, nej jag kände mig knappt som michillingubben :) Men frös gjorde jag verkligen inte, fick ta av mig vantarna efter en stund för att det blev så varmt.
"Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder"



Shopping tips: Om du vill slippa köer och trängsel är det mycket bra att fara och shoppa i denna kyla. Ingen annan som är nog dum för att ta sig ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0