Känns ju att man lever idag...

kondition blev det som sagt igår, 20 min joggning, 10 min promenad och 25 min roddmaskin. Hade först tänkt köra en 30 min på rodden också men blev helt enkelt kräkless dom sista fem minutrarna, fy fan, måst ju vara den tråkigaste grejen som finns. Kan ju lugnt säga att det känns att man lever idag, ändå tyckte jag att vi var grymt duktiga på att stretcha efteråt, men icket. Har träningsvärk i låren, ryggen och svanskotan (?!?! tydligen kan man få träningsvärk där också) Men det är bara att härda ut, imorgon blir det långprommenad innan jobbet, har jävlart bestämt mig för det här nu. Gäller bara att fortsätta på samma stuk hela tiden.
På kvällen blev jag, Andreas och Moa bjudna på middag hos Maria och Robin. Karibisk lax bjöds det på. Mycket gott måste jag säga. Sen blev det tv med morots- och gurkstavar. Nyttigt värre (sen att vi fika lussebullar, knäck och mjukpepparkaka efter maten är något jag inte räknar med)
Idag har jag, Maria och Moa haft en hel dag i Lule. Skulle egentligen köpa ett vardagsrumsbord men hittade inget som jag riktigt ville ha. Så det blev att shoppa inne i stan istället, Moa som egentligen var den enda med pengar hittade två tröjor, jag däremot som inte hade pengar köpte två basic tröjor, en stickad tröja, strumpbyxor, vanliga strumpor och en skjorta åt Maria (som också var pank). Det är bra med presentkort och spargris ;)

Lika som bär!!
(fast den ena väger bara 5kg och den andra cirka 7,gissa vilken. Tips: det är inte Robin)


Nyttigheter



Kommentarer
maria

GUD VAD DU ÄR ELAK!!!!!!

2010-01-11 @ 11:18:36
URL: http://mariaogren.blogg.se/
Cathrin

Inte elak, realistisk ;)

2010-01-11 @ 18:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0