Myskväll & IKEA sväng

På fredag lämnar Malin Boden för Kallinge igen, känns som om hon nyss kom och det var så mycket man skulle hinna med. Men vi får ta det nästa gång. Malin och Maria kikade förbi igår på filmkväll med frusktsallad. Fruktsallad är helt klart underskattat, grymt gott blev det.

Tulo utmanade ödet en gnutta


Har nästan alldeles nyss blivit färdig med att få upp grejjerna från IKEA. Det blev ändå köpt ganska mycket, nu saknas bara vardagsrums bordet sen är jag ganska nöjd. Tyckte ändå att vi var otroligt snabba där inne, vi kom vid 11 snåret och var ute från varuhuset vid 14 tiden sen var man ju tvungen gå runt på affärerna som ligger brevid och kika lite också. Så vi började väl rulla hemmåt vid halv fyra, en hel dag helt enkelt. Kände att det var tur att vi inte hittade nå bord där, hade inte riktigt fått plats med allt i bilen. Marika hittade nån byrå som tog upp ungefär halva bagaget, men allt går bara man vill. Sen att jag hade en tavla som var och dunkade mig lite då och då i bakhuvudet nästan hela vägen hem och att jag och Marika satt ganska kloss mot varandra är ju smällar man får ta ;)
Hade tänkt köpa en kriställkrona till vardagsrummet först men sen hittade vi nån lampa som såg ut som en vit maskros, mycket läcker så den blev det istället. Det vi inte riktigt hade tänkt på var ju att skiten ska ju sättas ihop också, 160 st pappersgrejjer som skulle klickas på "spröten", Robin var inte nog snabb att ta sig härifrån så han åkte på att stoppa fast dom flesta av "blommorna". Det är något magiskt med IKEA möblerna, spelar ingen roll vad det är eller om det bara är två skruvar som ska skruvas i, så fort förpackningen öppnas försvinner allt mitt tålamod. Ja allt ska väl inte vara lätt heller ;)

Jag vet att jag bara har en pose, men jag är bra på den ;)
Dags att få in allt i bilen :)

Säker packning ;)

"Blommlådorna" 40st i varje




Kommentarer
Monkan

Men hej, är de du/ni som har köpt "blomlampan" från ikea??? Är den så där super snygg som jag tror??? Hur stor är den, kan man ha den ovanför ett vardagsrums bord???

2010-01-14 @ 21:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0