Nytt år, nytt liv.

Det brukar heta så. Men innerst inne vet vi att det inte kommer att funka, allt kommer att rulla på som vanligt :) Inga större nyårslöften blev det i år.
Nu har vi äntligen fått internet, fast har ju klarat mig väldigt bra i en månad utan, får bara fara runt lite mer och hälsa på människor så att man kan betala räkningarna.
Julen var bra, firade julafton i dagarna två, först den 23 hos mamma och pappa och sen den 24 hos Luddes föräldrar. Fick då det jag hade önskat mig och lite till. Så jag ska då inte klaga.
Nyår spenderades hos Maria och Robin. Beställde mat från O2 mycket bra, inte så farligt dyrt heller, 200:- per person och då fick man efterrätt också. Helt klart värt att slippa stå och slava vid spisen. Hade riktigt trevligt ialla fall, inga större skandaler ;)
Fick mig en två dagars också, Nicklas ringde igår och tyckte att vi skulle ta nån drink. Så det var bara att hoppa in i duschen och sminka till sig igen. Satt och surrade och spelade "med andra ord" lite lessen för att Nicklas och Samme lyckades slå mig och Totte två gånger. Skyller på att jag inte hade med mig Maria för då hade vi ägt ;)
Malin är ju som sagt i Boden så det har blivit lite promenader och ganska mycket surrande, synd bara att tiden går fort så snart åker hon igen. Gäller att ta tillvara på dagarna som är kvar.
När det har gått för lång tid mellan inläggen har jag bara svårt att komma på nå att skriva. Så det får vara bra så helt enkelt. :)
GOTT NYTT ÅR åt alla!!

Hur man roar sig i 25 minus!



23/12 & 24/12



Nyårsafton!


Med andra ord!



Kommentarer
Malin

hahaha sjukt kul å sååå fina bilder!!!

2010-01-06 @ 16:36:34
URL: http://malinkarlsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0