På riktigt..

Den här gången är det faktiskt synd om mig på riktigt. Vaknade inatt vid 3 tiden och kunde nästan inte svälja för att det gjorde så ont. Så jag ställde klockan på 7 så att jag kunde fara på öppna mottagningen vid 8. Har tydligen lyckas dra på mig halsfluss på nå konstigt vänster. Så nu blir det piller i 10 dagar och ingen ansträngade fysisk aktivitet på lika länge plus en vecka efter. Det känns ju bra nu när jag kommit igång igen. Promenera i lugn takt fick jag göra, det är ju alltid nånting.
Om jag har lagt min jacka på en plats så tycker ju jag att jag har "paxat" den platsen. Men inte alla håller med om det, utan i stället sätter man sig på jackan. Tycker inte om väntrum med massor av gamla människor helt enkelt. Dom har som sina egna regler.

Nu blir det nog tv:n en stund.


Kommentarer
sandra

Näe hujja gamla människor tror dom får göra som dom vill, och att man sen ska måsta ha förstååååååelse för att dom är ju faktiskt gamla!

2010-01-23 @ 11:22:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0