Sista helgen.

I helgen är det sista helgen på åc, sen den 25 säger jag "hej hej" till ågården igen. Mycket skönt. Som sagt är det absolut inget fel på stället jag är på nu men ågården är ändå som hemma för mig, och ska jag nu jobba med det här ett tag till så är jag hellre där. Hittills har jag fått till sista mars så vi får väl hålla tummarna att allt går bra för Magnus och att han trivs på skolan så blir det längre sen.

I går hade jag snowboard lektion med Sandra. Det gick ändå över förväntan ;) Ja det är klart att hon föll några gånger (eller 100) men det är ju sånt man lär sig av. Först drog vi till Pagla men det var inga bra backar att provåka i (antingen för brant eller så han man bara upp på och åka fem meter sen var det över) så vi drog till gamla hederliga Gruvberget istället och där var det bättre. Jag tror nog att hon kan bli riktigt haj på det här om vi bara håller igång. Nästa vinter har hon lovat att vi ska vara coola tillsammans.

Kompisar hittade vi på Paglavägen


Kommentarer
sandra

Hahahahahahahahaha! men jisses det syns ju inte vilken ENORM backe vi är i ;) det såg ju helt platt ut :s men nästa vinter iaf, kanske till o med denna så ska vi allt vara cooola :)

2010-01-18 @ 21:15:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0