Swiss..

sa det bara så var den dan borta. Tänkte att det skulle bli en lång dag eftersom jag jobbade 7-16. Men fort var det gjort och så var det dags att gå hem. Känns så himla bra att vara tillbaka igen. Lite nya pensionärer att hålla koll på annars var det mesta som vanligt. Är ändå lite roligt hur tiden nästan står stilla inne hos en del, även fast jag varit borta ett år så är rutinerna inne hos vissa inte rubbade för fem öre :) Det känns helt enkelt som hemma.

Nytt vardagsrums bord lyckades vi plocka hem i lördags. Mycket fint. Blev ändå en ganska lång shopping tur. Först var vi runt på alla möbelaffärer här i Boden (dom är ju bara 2 men ändå) sen blev det en sväng till gammelstan för att kika där. Det slutade dock med att vi for tillbaka till första stället och köpte ett bord. :) Har sagt att vi inte ska ha nå mer i oljad ek för vi är helt enkelt för lata för att olja in dom (vi gör det men det tar ett tag innan man får fingrarna ur helt enkelt). Men ändå blev det ett i oljad ek. Jaja nu är ju alla sakerna inoljade så vi behöver ju inte göra det igen förrän nästa år.

Imorgon blir det nog en shopping tur igen (har egentligen ingen som helst ekonomi för det här, men det är tur att sparpengar finns). Var förbi Sussie idag och hon hade hittade en grymt snygg Marilyn Monroe tavla som var gigantisk på dollar store för 300:- så imorgon drar jag med mig mamma och håller tummarna på att den finns kvar. Måst få upp nå på väggen i datarummet.

Ligger lite före i planeringen och har redan börjat kika på sommarsemestern. Jag vet att det inte alls är säkert att jag är kvar på samma ställe men förhoppningsvis, för är jag det så kommer det här att bli jättebra.



Efterrätt ala Cathrin :)



Ny bordet


Okej, bilden blev lite suddig. Men fatta storleken. Håll tummarna för att denna är kvar.



Kommentarer
sandra

jasså den tavlan :) det kanske var mor min som köpte den sista då ;)

2010-01-26 @ 21:23:44
sandra

ps va fint bordet var!

2010-01-26 @ 21:24:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0