4-dagars

Det är inte alltid man kör en sån måste jag säga. Men är det semester och Boden alive så är det. Har ändå lyckas hålla mig på en jämn nivå så jag har inte blivit så värst dålig dagen efter. Men igår var jag lite trött i ögat, men det kan nog bero på att man för en gångs skull slappnade av under kvällen.
Nästan inga skandaler heller under hela helgen allt har varit mycket normalt. Det märks att vi har blivit äldre :) Heli lyckades fixa en taxi resa åt oss hem för 50 kr istället för 89 kr, kan ju ha berott på att vi fick vänta i 50 min när han sa att det skulle ta en kvart. Det är bra att ha med sig sånna som vågar säga nå jag hade bara varit nöjd över att dom hämtade mig överhuvudtaget :P Träffade lite folk på tälten men inte lika många som förut. Men på nått sätt älskar jag ändå den här helgen. Stan lever upp och nästan alla tar sig ut. Det som var lite synd i år var att dom hade bara satsat på öltälten och hade inget runt omkring (förutom kronpaddeln), förra året kunde man prova sumo-dräkter och få springa lite hinderbana och lite andra små saker, men det här året hade dom lyckas med området kring tölten ialla fall. Det är ju ett plus i kanten, men längtar ändå tills dom får ha det på Bränna strand igen. "Allt var bättre förr" Har haft Ida och Heli sovandes här hela helgen, det har faktiskt varit riktigt mysigt och surra när man kommit hem från tälten och likadant på morgonen.
Åh.. fatta att snart är det utlandet för mig och Ida. Vi har inte hittat nån resa än men vi tänker att vi tar det imorgon när hon kommer. Spännande spännande.
Idag blir det först en promenad med Malin och Tulo sen ska vi och jogga med boxningen. Tydligen är det 14 km som gäller idag, håller tummarna på att det ska gå vägen. Annars får jag väl gå sista biten det är ju inte hela världen. Känns som om man verkligen har laddat upp för det här under helgen :P


Jag och Ida agerade väskbärere medan dom andra fick åka karuseller.

Vissa hade en geen festival :)


Kommentarer
sandra

Men vilken söt bryd i rosa skjorta :) och jag förstår vad du menar med porrdansarna ;p

2010-07-05 @ 20:39:07
Cathrin

I know hon är sötast i stan :) Jo riktigt konstiga människor måste jag säga.

2010-07-06 @ 23:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0