Bokat och klart!

På torsdag blir det Tunisien för mig och Ida! Det här blir bra, varmt kommer det (förhoppningsvis) att vara. Skönt att det bara blev en natt på arlanda den här gången :)
Så packningen är färdig nu och imorgon kommer taxin (läs: Mamma) vid tjugo över sju och skjutsar oss till kallax. Det blir nog inga problem att fördriva tid kan jag tänka mig, ska först möta upp Ludde vid lunch för hans flyg från Lule kommer då och det till Afghanistan går inte förrän vid två sen skulle vi ta oss in till stan och äta middag med Martin och hans flickvän så den dagen går nog fort.
Kommer även att få vänta nägra timmar på hemvägen också men det är så när man är lite snål (sparade faktiskt 600kr på att ta ett senare flyg). Vårat plan från Tunisien landar vid 11 snåret och mitt hem till Lule går vid 19:30. Ida far vidare till Gävle så hon stannar bara en stund och hänger med mig, men lite flyt har man så att Ludde kommer hem från Afghanistan på torsdag också så vi hinner umgås ett tag på arlanda den dan med. Känns inte helt rätt att han ska komma hem före mig.
Nä nu ska allt in i bilen så att det är färdigt. Höll nästan på att köra ifrån Idas packning i Lule idag, tur att hon upptäckte det snabbt annars hade det blivit lite jobbigt.

Nä hörrni ha det så skönt här hemma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0