Nakenchock

Det är inte varje dag man ser en karl spritt språngades på cykel, men nån gång ska väl vara den första. I lördags morse var det tydligen en sån dag. Fatta förvånad jag blev när jag cyklade helt i min egen värld på väg till jobbet. Den mannen hade nog inte slutat festat.
Helgen har då bestått av jobb. Så inget spännande alls har hänt. I söndags när jag hade timmarna tog vi oss en runda på marknaden men det regnade så fort var det gjort, sen blev det en sväng till Rävasten och få sig lite jordgubbar och glass. Riktigt gott.
Jag hade ju planer för veckan att jag skulle ta mig i kragen igen och försöka få in tre jogging pass i veckan, det känns bra när det skiter sig redan första dan, älskar måndagar ;)
Nä men två pass ska jag väl ändå lyckas klämma in. Ska försöka få med mig Ludde en sväng imorgon också blir det en på fredag med boxningen. Jag kan ju inte tappa nu. Det är så hmli lätt att hitta undanflykter, känner att jag är lite expert på det ;)
Imorgon blir det fika med Ida på dan, ska se när hon klipper och färgar ocks. Det kommer att bli mycket läckert. På onsdag är det min tur att ta mig till frissan, gud så skönt. Har fått för mig att jag vill spara ut håret igen fär se hur det går, prissan brukar vara ganska duktig på att övertala mig till massor med saker. Men det blir ju alltid snyggt i slutändan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0