Nu & För alltid

Har varit och sett den senaste Shrek filmen i 3D till och med. Är fortfarande inte så speciellt imponerad av det, vissa scener kan det vara kul men annars blir man som bara trött i ögonen utav det. Men filmen var kul. älskar Mäster katten i stövlarna :) Så jävla lik Bamse i den här filmen (sorry Maria men det är sant)
Men man är ju grymt snygg i glasögonen


Jaha annars då?! Första arbetsdan är avklarad. ""Bara" 52 veckor kvar till nästa semester ;) Allt var som vanligt när man kom tillbaka, kan ju inte förvänta mig nå mer när jag bara varit ledig i 2½ vecka. Det hinner inte hända så mycket på den tiden.
Imorgon hoppas vi på sol så jag kan förbättra min färg lite, den håller som på att försvinna.
Glömde berätta att jag fick ju faktiskt en välkommen hem present av Maria när jag kom tillbaka fån utlandet: Brun utan sol kräm. Tack tack älskade syster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0