Nyvaken

Nyvaken på arlanda kan det bli bättre?! Sitter och kollar på när ida sover :) varje gång glömmer jag som bort varför man inte ska sova här. Inatt har vi haft en karl som har snarkat som tre stycken, men som tur är stannade han inte hela natten. Nästa gång måste jag komma ihåg att ta med mig öronproppar så man slipper höra disco musiken. Annars har det gått bra att sova, ingen rastas den här gången ialla fall. Var in till stan en sväng igår och träffade martin och hans flickvän. Riktigt trevligt, satt på uteservering och drack cider och surrade. Sa hej då till ludde igår också, inte lika roligt. Han var nog inte så jätte nöjd, planet skulle egentligen fara 16:40 men jag fick ett mess vid 05 snåret och då gick dom ombord på planet. Bara 12 timmar försent. 6 timmar kvar sen sitter vi på flyget mot tunisien :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0