Semester!

Nu har semestern börjat. Mina arbetskamrater var nog en gnutta små less på mig igår, gick hela dan och räknade ner timmarna och var på äckligt bra humör :) Ja det händer bara en gång per år så då måste man få glädjas åt det.
Så igår när jag kom hem blev det först en sväng åt Byske och hämta nå takstolar sen tog vi oss över till Frans och öppnade första cidern. Hade ju bara tänkt fara ut på bränna en lite stund och dricka lite och titta på folket, klockan tre tog vi oss hem med taxin. Någonting gick fel, men kul var det.
Då kan man ju fråga sig vad jag gör uppe strax efter åtta såhär dan efter, har bara ett namn: Malin Karlsson. På något sätt lyckas hon alltid övertala mig att promenera tidigt på morgonen. Men jag är väldigt tacksam över att det inte blev klockan sju som var första tanken. jag får väl sova när vi kommer tillbaka.
Ikväll blir det öltältet!

Sommarnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0