Svett & djungelolja

värsta bra kombinationen. Den här gången var jag smart innan joggingrundan och smetade på mig lite djungelolja för att slippa myggen, mycket bra drag. Andra gången jag har klarat av 15 km, är riktigt stolt över mig själv måste jag säga. Den här gången höll vi ett betydligt högre tempo förra gången sprang vi på 1:47 min och nu sprang vi på 1:32 min. Riktigt bra :) Är helt facinerad över hur snabbt man kan få upp kondisen.

Har hunnit vara i stugan några dagar också. Har knappt varit där någonting i början på sommarn så nu får vi ta igen det. Gräsmattan såg ut som den inte blivit klippt på några månader så idag tog jag fram gräsklipparen och skulle göra en insats men efter halva gräsmattan så gav ena framhjulet upp och hoppade av. Jävla skit sak. Fick ta pappas istället som däremot höll på och dö titt som tätt. Har svurit ganska mycket under den här gräsklippningen.
Har även fått mig en liten fläskläpp, tack för den Robin. Har premiär badat bastu på bastu flotten och tagit mig årets första dopp i Holsvattnet, bastun har dom lyckas riktigt bra med men vattnet hade gärna fått vara nån grad varmare. Jag är en ganska så stor badkruka, det tar många springningar fram och tillbaka på bryggan innan jag tar mig i vattnet.


Maria hade köpt ett nytt spel, typ som fia med knuff fast man spelar i lag. Riktigt kul. Sen att vi gav bort vinsten till grabbarna är ju något som vi talar tyst om ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0