ca 13 timmar senare

klev jag upp. Kan hända att jag behövde det här. Gick och la mig vid halv elva igår när jag vaknade och tittade på klockan i morse var den tolv. Ibland måste man.
Jaha då blev man hemma från jobbet två dagar. Var verkligen i valet och kvalet igår men det är väl kanske ganska smart ändå att vara hemma så att man blir frisk än att gå och hosta och snörvla på jobbet (hör hur jag försöker övertala mig själv om att det var ett bra val). Tycker inte riktigt om att sjukamnäla mig, speciellt inte när man vet hur svårt det är att få tag på vikarier nu förtiden.
Mycket dåliga nyheter, Sandra kanske inte kan springa tjejmilen med mig. Hon har fått nån inflamation i höften. Inte alls bra. Hoppas att Camilla fortfarande är lite på, annars är det bara att bita ihop och göra det själv. Nu när jag har varit inställd på det känns det dumt att hoppa av.

Nu har ÖUC slufört uppdraget. Bara att invänta någon reaktion.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0