Inga större bravader.

Farmen invigningen i lördags och självklart var man tvungen att gå. Hade tjejfest först hos mig innan vi drog vidare. Det var trevligt helt enkelt. Absolut inga större bravader, ingen grät. Ingen blev för full, ingen slogs, ingen spydde, ingen skämde ut sig och ingen gnällde en helt vanlig kväll alltså. Brolle var på scenen, är ju inte direkt något fan men han gjorde det bra.  Mådde till och med inte illa på natten när vi kom hem. Kors i taket. Sen går det ju att diskutera om det var en smart idé att gå ut när jag var väldigt förkyld men man får ju prioritera här i livet.
På söndan blev det riktigt bakishäng hos oss. Först den obligatoriska pizza sen blev det tre filmer och sjukt mycket godis. Synd bara att det inte var varmare så man hade kunnat ligga ute och fått sig lite färg.
Börjar undra när sommaren har tänkt komma. Förra sommaren var jag ju till och med brun vid den här tiden. Får väl hålla tummarna på att den dyker upp när man går på semester ialla fall. Har 10 arbetspass kvar. Så nu börjar nedräkningen :)
På söndag blir vi hundvakt åt Tulo i en vecka. Det ska bli riktigt roligt, jag tycker nog att det är mera mysigt än Ludde. Han förstår inte det mysiga med att kliva upp tidigt och gå ut på promenader. Jag får ju sällskap på morgon till jobbet och det är inte illa .
Nu har alla fått sina inbjudningar från ÖUC till midsommar. Denna gång skickades inbjudnigarna med kuvert som var stämplade Bodens Kommun Räddningstjänsten. Kan ju säga att det var många utav dom som funderade. Hihi.. ja man har inte roligare än vad man gör sig.
Har vilat nu i en vecka från all sorts motion så nu börjar jag bli lite rastlös och känner att jag borde komma igång igen. Försöker få med mig Tina på en långpromenad måst bara få tag i kvinnan först. Det här med mobiltelefon är inte riktigt hennes grej ;)


Kommentarer
i

fatta åtta år! ni är för fina ihop :)

2010-07-28 @ 17:28:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0