Nu är det över.

Krattningen är gjord för i år. Det tog sin lilla tid. Funderar starkt på att anlita nån stackare som behöver pengar nästa år. På halva tomten ser det inte ut som om vi har krattat alls, men men det får helt enkelt vara så. Vi hade ju lite hjälp av Melissa och Nora. Nog för att hälften av löven dom skulle he på presseningen hamnade utanför men dom försökte ju ialla fall :)

Lekte fotomodell i lövhögen, mycket uppskattat


På lördan var vi och kollade när Moa och Andreas gick på balen. Riktigt fina var dom. Lite avundsjuk blir jag på Moa, vill också gå på bal och ta studenten igen. Får väl börja plugga och göra mig en egen bal. På kvällen skulle vi fara på relaxen med Ida och Birger men eftersom badet har börjat med sommartider och stänger redan 18 så kändes det lite ovärt det för 1½ timma. Så istället blev det middag på Far East och sen hem och se lite film. Det funkade det också.

Det enda jag inte var avundsjuk på var vädret. Såg lite små kallt ut.


Självklart har man lyckas få ont i halsen nu. Jag skyller allt på Ludde som kommer hem och smittar ner mig. Så idag har det inte blivit någon jogging alls får se om det blir nå i veckan eller om jag bara tar det lungt. Farmen invigningen är ju på lördag och jag har redan bokat biljett så jag känner inte för att missa den. Lite kul måste man också få ha.


Kommentarer
Malin

Hej finaste du! kul att du är så duktig på att uppdatera snart ses vi du jag och maria ;) saknar er!! puss

2010-06-08 @ 10:57:15
URL: http://malinkarlsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0