Substitut pojkvän.

Nu när Ludde överger mig på vardagarna så plockar jag bara fram min substitut pojkvän Ida. Måste säga att hon är en mycket bra pojkvän också, igår när jag kom hem efter att ha joggat hade hon förberett grillen, potatisarna och salladen. Inte illa. Det blir bra det här i Augusti då Birger far till Ume och Ida tar sitt pick och pack och flyttar in under veckorna när Ludde ändå är i Stockholm. Jag kanske helt enkelt inte alls lämnar tillbaka henne sen ;)

I söndags for jag, Ida, Moa, Anne, Priscilla och Eva-Britt och såg sex and the city 2. Innan bion placerade vi oss på bodensia och tog oss någon cider, jag vet söndagar är väl ingen riktig drickar dag men har man jobbat hela helgen så får man. Synd bara att det blev lite kallt så att vi var tvugna att flytta oss inåt efter ett tag. Filmen var riktigt bra. Många kritiker har ju sågat den totalt men det beror ju helt på vad man förväntar sig. Jag förväntar mig ett långt sex and the city avsnitt med lite drama och lite skratt, det var precis vad man fick.

Hade tänkt vara duktig och ta mig ut på en inlines sväng idag men jag får inte riktigt med mig nån. Så lockande kändes det inte att fara ut själv men jag kan ju inte sitta inne hela dan heller när solen lyser ute. Fast man ska aldrig säga aldrig.

Har varit och inhandlat Nolia biljetter på kommunal idag. Jag är ute i väldigt god tid men dom sålde dom för 30 kr istället för 100 kr så det gällde ju att passa på. Så i slutändan stod jag där med 10 biljetter, är det billigt så är det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0