Att det ska behövas en kvinna..

för att fixa saker.
Har bett Ludde att sätta fast kablar efter väggen och att göra back up på våra bilder på datorn så att dom inte försvinner om det kraschar. Kablarna har jag väl tjatat om ett tag nu (kanske sen vi fick alla möbler på plats efter flytten), bilderna har bara varit uppe på tapeten några dagar, men enligt han skulle det ta mycket lång tid att fixa nå back up på dom. Så idag blev jag less, 5 min (om ens det) tog det att fixa bilderna och en 10 min att fixa kablarna. Att det ska vara så svårt. Måste däremot köpa mera kabelklämmor till andra väggen så att dom kablarna också kommer på plats. Inga problem alls!
Kommer vara gräsänka i en vecka nu. Sa åt Maria och Robin att nu är det deras tur att ta hand om mig eftersom vi tog hand om Maria när Robin var borta. Robin kollade bara mycket konstigt på mig. Förstår inte varför. ;)
I morgon ska jag prova mig på att jogga en timma. Det borde gå, har ju klarat 50 min så 10 till borde inte vara nå problem alls. Ska försöka, när vägarna tinar fram, att ta mig ut och jogga lite. Det kanske är lite roligare än att springa på gåbandet, nu är jag så beroende av att det måste va nå bra på tv så att jag kan koncentrera mig på den istället.
På fredag bär det av mot Kronogård. Kul kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0