Blir så trött

Det är då ett enda tjorvande fram och tillbaka i den  här kommunen. Man blir helt enkelt less till slut och orkar inte ens bry sig, jag tror att det är det som dom har räknat ut. Först hette det att vi kan inte göra nå åt erat schema för ni är för lite folk. Så alla andades ut och tyckte att det var en mycket bra lösning att låta saker och ting vara som vanligt. För schemat är ju helt okej. Men helt plötsligt så går det att fixa till schemat. Jag ser verkligen framemot att få jobba lika många dagar som en heltidare och få en 75% lön, ja jag vet att vi kommer att ha kortare dagar men jag tar ju hellre en lång dag och får vara ledig 2 dagar innan helg istället för 2 korta dagar och bara vara ledig 1 dag innan helg. Åh.. jag blir så less ibland. Kan dom inte bara låta saker och ting vara som det är och inte hålla på att peta en massa. Eller låt dom som jobbar fixa schemat. Om man bara visste vad man ville bli.

Dags för boxning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0