"Det är precis därför du inte får betalt för det här"

Ludde var inte helt nöjd med min klippning igår, han påstår att det blev snett men jag tyckte då att det blev ganska rakt. Det här med att klippa frisyrer är inte riktigt min grej, snagga däremot är jag riktigt bra på ;)
Tog mig till Lule igår för en promenad, sånt måste man göra nu förtiden när alla ska envisas med att flytta ifrån mig ;). Väldigt skönt var det ute, missade solen men det gjorde inte så mycket.
På kvällen testade jag och Maria Step igen, tänkte att nu har vi ialla fall lite koll sen förra gången så man slipper känna sig helt lost. Men icke, då är det en helt ny koregrafi hon kör. Förra veckan var jag nästan skicklig om man jämför med igår. Fattade ingenting. Så nu kanske vi skippar det här.
Idag blir det lite Body Pump och sen ikväll blir det 60 års kalas.

fick upp dom sista gardinerna i måndags. Måste faktiskt säga att jag är riktigt stolt över mig själv :) Blev inga kuddöverdarg, tror nog att jag blev lite för ambitiös, får ta det nästa il jag får.


Kommentarer
sandra

Men gu va fina gardinerna blev! :)

2010-03-11 @ 10:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0