Helgens bravader!

På fredan blev det party i Lule hos Ida och Birger. Gjorde lite drinkar och var på väldigt bra humör :) Utgång blev det också. Först drog vi oss till Olivers så att man fick dansa lite. Det var fan längesen jag var ut. Vid ett snåret började vi dra oss mot All Stars. Blir så less på dom här stockholmsfasonerna med VIP köar och skit. Står man och håller på att frysa ihjäl och man ser in att så fullt är det inte, men vakten håller kön för att han kan (?!) också glider det förbi nån jävla lirare. Nä, tänkte starta mig ett eget kriminellt gäng så kanske jag också får gå före i kön. Puckon. Blev lite sent så jag och Ludde tog oss väl till Ida och Birger vid tre, halv fyra någon gång. Men till och med att jag inte mådde så värst illa.

Födelsedagsbarnet

"total eclipse of the heart
"


Mådde till och med hyfsat på Lördan. Lite ont i huvudet men det måste man ju ta. Efter bakissalladen (jo till och med det, ingen bakispizza här inte) så var det bara att börja röra sig mot Boden igen och göra sig redo för nästa party: Bartömning hos Linda och Kent.
Åt middag hos Maria och Robin sen bar det iväg. Roligt hade jag, så länge det varade. Kan hända att jag drack lite för snabbt för där vid elva snåret så mådde jag inte så prima längre. Toaletten blev snabbt en nära vän. Ringde till Ludde och tyckte att han måste fixa så att jag tar mig hem till Maria och Robin.
Han: -Jag tar Marias nycklar och ringer en taxi åt dig så får du fara hem.
Jag: -Du menar väl inte att du ska sätta mig i en taxi själv?!
Ludde som den gentlemannen han är stänger igen toadörren och säger: -Jaha då var ju min kväll förstörd. Jag måste ju åka hem med henne.
Man tackar och bockar (kan hända att jag hade tyckt likadant men man kan ju faktiskt tänka det tyst). Maria fick tillslut äran att följa med mig hem. Halv tolv var vi i deras hus och jag var ialla fall nerbäddad. Eftersom jag har en mycket snäll och omtänksam syster tar hon kort på mig när jag inte har en av mina finaste stunder och skickar runt till lite folk. Blandannat till mamma och pappa. Väldigt snällt tänkt. Men vi sov ju ialla fall inte bort hela söndan utan åtta var vi uppe, var inte riktigt kry då heller utan höll mig ganska still i soffan till bakispizzan kom, den här gången behövdes den.

(blev inte så många bilder den kvällen)


Nä nu är det bara på med kläderna och ut på långpromenad i snöstormen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0