Helt underbart.

Blå himmel och strålande sol. Så fort solen tittar fram så känns allt mycket lättare. Det var till och med härligt att ta sig till jobbet imorse. Stegen kändes ovanligt lätta när det för engångsskull var ljust ute och den varken snöade eller blåste. Man ska ta till vara på dom små sakerna här i livet :)
Har varit ute på promenad med Sandra efter jobbet och fått surra lite.
Maria skulle kika förbi vid tre och hjälpa mig att sy mina gardiner (vi får se vem utav oss som tar sig levande ur den här situationen). Jag borde nog ta och skruva upp gardinstängerna så att jag har nå att hänga dom på, kan vara ett plus i kanten.

Fortsättning följer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0