Målet är nått

Är faktiskt väldigt stolt över mig själv idag. Lyckades jogga i en timma på bandet. Allt sitter väldigt psykist. Jag delade upp timmen i tre etapper (egentligen 4), dom första två delade jag upp på 20 min var, sen dom sista 20 minuterna delade jag upp i 10 min och dom 10 minuterna bestod av 3 låtar var, så klarade jag av en timmas jogging lätt som en plätt.
Men träningsvärk kommer nog garanterat att komma i morgon, har redan kännt av det idag. Trappor och sätta sig på låga stolar har inte riktigt gått så smidigt som det brukar. Men lite måste man ju tåla :)
Har varit idag och sett Shutter Island. Tyckte att den var riktigt bra, så den skulle jag rekomendera åt folket.

Nä, ville bara meddela att jag varit duktig idag :) Hurra till mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0