Mognad?!

Nu är bägge gardinparen sydda och inte en höjd röst, en hotelse eller några ledsna miner den här gången. Mycket imponerande. Kan hända att vi till och med börjar mogna lite :)
Har bara fått upp ett par än så länge, har inte riktigt bestämmt vilket rum dom andra ska vara i men dom är ju färdiga ialla fall :)
Är faktiskt väldigt stolt över mig själv och känner mig riktigt huslig. Har inte tagit bort symaskinen än för jag kom på att jag borde sy igen ett hål i ett par byxor och sy in en tröja, och om jag plockar bort maskinen är risken stor att det dröjer ett halvår / år innan den kommer ner igen. Så det är bäst att passa på. Kan tillochmed hända att jag får för mig att sy kuddöverdrag med tyget som blev över, har inte riktigt bestämt mig än.


Får väl ta kort på dom andra när jag lyckats få upp dom :)

Helgen kommer att bestå av jobb och bio. Alice i underlandet i morgon. tror att den kan vara riktigt bra.
Nä nu är det solsidan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0