"Do you know who I am?!"

"I am the swedish mafia!"
Man måste ju bara älska orginalen vi har i stan ibland.

Det har varit två härliga ledig dagar. Har legat och försökt få mig lite färg. Tycker ändå att jag har lyckas ganska bra. Stor miss att inte smorsla in sig idag så just nu ser jag ut som en prickig korv. Men det borde fara bort snart. Har till och med varit så himla duktig och rensat i blomrabatten. Sen att jag råkat rensa bort lite blommor är inte alls så noga. Har lite svårt att se vad som är ogräs och inte. Men det ser då bra ut ialla fall.
Idag har jag och Sandra gjort första besöket på alder. Nej inget badande blev det, vi är lite klokare än så. Det där kallhålet behöver minst en månad till innan jag ska våga doppa mig (inte alls badkruka, hatar bara när vattnet är kallt)


Vissa snöhögar försöker klamra sig kvar in i det sista



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0