Inte så amazing.

Var i pite igår med Ludde, Maria, Robin, Patrik, Tina Kent och Linda och såg på "clash of the titans" i 3D. Vart faktiskt inte så imponerad av hela 3D grejen måste jag säga. Jag tror nog att det borde ha varit en annan film, typ Ice Age eller någon annan animerad film.. Man blev som trött i ögonen efter ett tag och när dom hade "fighting" scener var det svårt att hänga med. Men då har man provat det ialla fall.

Det var grymt nära att jag plockade hem pojken. Hittade han på Kina restaurangen i Pite. Han var mycket cool. :)


Idag har jag och Patrik varit och joggat med boxningen. Vi kom lite sent (Patrik slutar halv sex i Lule och dom börjar springa vid sex) så dom hade redan börjat så det var bara att försöka komma ikapp dom. Vi lyckades men jag var ganska död sen även fast vi inte sprang så långt. Andra varvet gick bättre och då visste jag vars vi skulle. Hatar att springa och inte veta hur långt man ska eller åt vilket håll.

På fredag ska jag och kika när Ida gör klart sin tatuering. :) Det kommer att bli mycket snyggt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0