Mindre lyckat!

Följde med Maria på hemligt uppdrag idag. Men det gick inte enligt planerna. När vi kom fram så såg vi ingen bil och tänkte: -Yes! Då är det bara att köra. Så fort vi klivit ut ur bilen så svänger Micke in på uppfarten.
Förbannat!
Självklart var han färdig på jobbet och var på väg in till stan och hämta nå när han mötte oss i bilen så han vände om och tänkte kolla vars vi skulle någonstans. Hade vi bara farit lite senare hade detta icket hänt. Vi slutförde ialla fall, så vi får väl hoppas på att Jossan blir lite överraskad ;)

Måste väl tillägga att Jossan inte alls var så förtjust i att få en rosenbuske. Men nu är den planterad :)

Nu äntligen har jag köpt mig ett par vanliga sneakers (typ). Riktigt snygga, har ju alltid sagt att man inte ska lägga så mycket pengar på skor med tanke på att jag går sönder dom på ett år. Men dom här var faktiskt värt pengarna. får väl försöka hålla dom hela ialla fall i två år.
Fick med mig farmor sen och äta lunch med mig på Thai. Sen var det hennes tur att förstöra lite pengar på stan. Har haft en riktigt mysig dag måste jag säga.
Ikväll blir det vårruset. Är mycket glad över att solen bestämt sig för att titta fram idag. Vi kommer att vara så mycket snygga i våra T-shirtar :)

Tog mig ut och joggade alldeles själv igår. Det var ju jätte tråkigt! Även fast vi inte pratar med varandra under själva passet känns det psykiskt bättre att ha med sig någon.

Jag och Maria hyrde Hachiko-En vän för livet i tisdag. Men alltså, det var som om att slå på en vattenkran. Jag brukar inte alls grina till filmer men den var verkligen sorlig, men ändå riktigt bra. Jag rekomenderar den starkt. Maria satt bara och tittade på mig i slutet av filmen när jag satt i mitt hörn och hulkade och försökte få luft. Riktigt fin film.


Och inte började man grina mindre när dom visade bilder på den "riktiga" Hachiko





Kommentarer
maria

Jossan hade skrikit rakt ut, med tackade innerligt för att vi inte tog den stora busken :)

2010-05-29 @ 11:46:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0