På det berömda...

ja idag var det fan det. Har varit ute och joggat och idag tänkte vi att vi skulle slå på stort och ta oss 9 km. Vi sprang till och med en lite extra runda för att vara på den säkra sida och sen när vi väl mäter så har vi joggat 8,7 km. Mycket störande. Man tycker ju att vi borde ha lärt oss att mäta innan vi joggar men icket. Jaja nästa gång så ska vi fan få ihop dom sista 300 meterna. Nu är det inte alls långt kvar till milen. Vi hade nog orkat springa den redan nu men det känns bra att ta det i etapper.

Pappa hade fått nå il och rensat stor förrådet. Så i går när vi var där fick jag med mig en kartong hem med saker. Det har ju varit så bra när dom har stått där, det är sånna saker man inte vill slänga men som man inte heller vill ha framme och jag tycker att dom har ju som större hem än vad vi har så sakerna kan gott stanna där. Jaja nu var det ju inte så mycket jag fick med mig hem. Det kommer nog att bli lite värre då han får för sig att rensa uppe på vinden. Förhoppningsvis så har han gjort bort ilet för i år ;)

När man var mindre var det inte hur dyra sakerna var som räknades, utan tanken baki :)



Kommentarer
sandra

DUUUUUU va GÖR ni 30 juli?!?!?!

2010-05-13 @ 11:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0