Då börjar vi nedräkningen...

bara 11 veckor kvar tills han kommer hem.
Jag och Maria var igår och släppte av Ludde på kallax och idag vid 10 for dom från Örebro till Afghanistan. Än så länge känns det inte så jätte jobbigt, kan nog ha att göra med att han har pendlat i ett halvår och att jag har vant mig vid att bara ha han hemma på helgerna. Det kanske kommer på nån vecka när jag märker att han inte kommer hem.
I helgen har vi mest flängt runt för att han ska hinna träffa alla innan han åker. I lördags skulle det vi egentligen gått och ätit på Bodensia med Maria, Robin, mamma, pappa, Monica och Lasse. Men eftersom Bodensia inte riktigt kunde hålla koll på sina bokningar så tog vi oss till Pär & Mickes istället, men inte var det nån som blev ledsen över det. Dom har riktigt god mat och bra personal. Sen på kvällen tog vi oss vidare till Ola och Alina och satt bara och surrade och drack.
På söndan for vi en sväng på stan och kikade på skyltsöndan, jag blir lika besviken varje år och det känns som om det bara blir mindre och mindre stånd för varje gång. Man kanske uppskattar det sen när man får barn. Men det tog väl inte ens 5 min att ta sig genom gågatan.

Malin kommer i helgen och stannar tills på onsdag. Då blir det riktiga långpromenader, får väl hålla tummarn för att det inte blir svinkallt under nästa vecka :)

Har lyckas tigga till mig en krans av Sandra den här vintern. Jag tänkte att det skulle bli bara nå litet men när Sandra gör något gör hon det rejält ;) Synd att det inte syns på bilden hur stor den är, men det är då tur att dom har flyttat våran postlåda annars hade postisen haft det besvärligt. Tack tack Sandra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0