Det är tanken som räknas.

Jag hade tänkt vara extrem hurtig idag och först fara och jogga en timma på step in efter jobbet och sen halv åtta dra mig till step in igen på cirkelträningen. Men när jag stod där och på löpbandet tänkte jag: - Nä, gud så skönt att bara åka hem, hoppa in i duschen, ta på mig myskläder, göra middag och bara zappa framför tv:n. Och så blir det. Man ska ju inte överanstränga sig. Ska ju ändå upp sju imorgon och på onsdag också så jag kan behöva gå och lägga mig i tid.
Har tjänat lite extra pengar idag, det går alltid lättare att jobba när man jobbar extra, även fast man inte får så mycket extra så är det ju alltid nån krona. Det kan behövas med tanke på att det ska köpas julklappar och en tatuering i december. Har varit och lämnat in motivet nu förra veckan, sa att han fick fixa till den om han kände att det behövdes (jag kan ju absolut inte rita) men den såg tydligen bra ut, han kanske skulle fixa till ansiktet lite grann. Ska bli spännande att se hur den ser ut sen.
Maria skulle kika förbi sen så skulle vi baka dom sista kakorna tills på onsdag.

Ibland är gubbarna och gummorna på jobbet bara för söta. Idag har varit en bra dag som har innehållit många skratt. Det är sånna här dagar som gör att man orkar med dom tunga dagarna då ingenting fungerar :)

Kvällens outfit:

Tröja: Fått av slitz tidningen
Byxor: H&M
Sockar (som inte kom med på bilden): Stickade av farmor




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0