Det hade kunnat bli en katasrof.

Tur att mamma hade en ögonbrynspenna på lager åt mig. Jag trodde att det var en bit kvar av min och att jag skulle hinna beställa en till men helt plötsligt föll bara själva stiftet ut. Jag har en reserv men jag tycker inte om den, den duger bara i nödfall.  Jag ser ju att jag låter lite lätt fåfäng nu men så är det när man är "halvalbino" och ögonbrynen inte syns.
Var och fikade hos Maria och Robin igår för han blev ett år äldre. Sen drog jag mig vidare till Ullis för lite vin drickande (det gick bättre den här gången) med henne och Priscilla. Satt och surrade och hade det mysigt. Ida kom efter jägarskolan och surrade lite hon också innan vi drog oss hemmåt.
Kom på igår att nästa onsdag är det sista onsdagsträffen för mig och Ida, då är det sista lektionen för jägarlicensen. Det har som varit rutin dom sista 6 veckorna att hon sover onsdag till torsdag. Hur ska vi nu göra?! Får hitta på nån mer kurs åt henne här :)
Nä nu ska jag snöra in mitt kokihop i ugnen och se om det blir nå bra. Så här i slutet av månaden får man ta vad man har i kylskåpet och göra det bästa av det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0