Långhelg med svärföräldrarna

(nej det här med  att uppdatera är inte riktigt min grej)
Stockholm är avklarat i alla fall. På fredan gick jag, Monica och Lasse och strosade i gamla stan i väntan på att Johan skulle ta sig till Stockholm. På lördan delade vi upp oss, Lasse och Johan gick till nå löplabb och jag och Monica gick och shoppade. Hittade värsta butiken som jag ska shoppa i när jag blir ekonomisk oberoende, en t-shirt för 1200:-, ett par byxkor för 8000:- och en kofta för 10000:- som hittat alltså. Vi trodde att vi hade gått om tid men helt plötslit ringde Ludde och sa att han var inne i stan. Tog en fika med Monicas bror med barn. Sen på kvällen blev det go middag och nån cider. På söndan var vi på livgardet hela dan. Tycket att dom var riktigt bra på att informera om vad dom gör i Afghanistan, fick även ett akut nummer utifall någonting händer här hemma och man behöver få tag på han. För det kan ju lika väl hända någonting här som det kan hända nå där. Fick adresser så att man kan skicka brev och paket åt dom dit ner. Nu har jag ändå lite koll känner jag.
Jag har lyckas byta bort min måndag när han far och det kändes skönt. Vill som vara hemma och hinna säga hej då ordentligt.


Nu har det verkligen börjat bli kallt. Lite tagen på sängen blev man. Först kom snön: POFF Sen kom kylan på en gång: POFF. Första snön som ligger kvar ordentligt har ju bara kommit senare och senare dom sista åren så den har ju inte kommit förrän närmare jul. Men nu har man ju längre tid på sig att vänja sig vid kylan. Man måste tänka positivt :) Fick med mig Sandra ut på en långpromenad i kylan igår. Synd att man inte hade med sig nån bättre kamera än mobilen, det hade blivit riktigt fina bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0