Lill lördag

Efter jobbet tog jag, Ludde och Mendez en joggingtur. Sen var det bara hem och snabb duscha för att sen promenera över till Ola och Alina för en tre rätters middag. Inte illa alls.
Hör och häpna, jag provade:
*Sea food (det var i förrätten typ lite bläckfisk och annat, smakade inte så mycket var lite gummiaktigt bara)
*Avokado (gick och äta inte alls nå större fel på det. Däremot tror jag inte att jag hade kunnat äta upp en hel)
* Kräftstjärtar (när man åt dom tillsammans med köttet så smakade det inte så jätte mycket)
*Sparris (samma där, till kött och potatis gick det bra)
* Bearnaise sås (Olas hemmagjorda. Riktigt god)
Jag kan ha varit sjuk eller så är det ett steg närmare vuxen världen. Jag väljer att tro på det senare alternativiet.
Hade riktigt kul, efter middan kom Frans, Marie och Drugge förbi, så vi drack och surrade. Marie hade massage stund och tröck ut mina muskelknutar. Visste inte om att dom fanns där men skönt var det när dom försvann. Vid halv fyra var det dags för oss att promenera hem. Han sova 4 timmar sen ringde väckarklockan och det var bara att pallra sig ner till tvättstuga. Gud så skönt det hade varit med en egen tvättmaskin, slippa hålla på och passa massor med tider.
Men nu är det gjort. Har fått upp lampan i sovrummet (eller Ludde har fått upp lampan, jag har mest kollat på men det är ju för att jag inte når) och två tavlor. Det blev lite bättre än bara kal väggarna där.


Ikväll blir det en tripp till Lule för att hälsa på Ida och Birger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0