Surrhumla

Idag har det verkligen kännts som om jag har surrat hela förmiddan på jobbet. I slutet var jag lite less på att höra min egen röst. Vissa dagar har man bara mer att säga, det brukar ofta infalla efter man har jobbat helg, varför vet jag inte men det bara är så.
I lördags tog jag mig till Mockträsk på inflyttningsfest och tittade lite på fulla människor. Blev inte så långvarig där utan fick skjutsa hem Hansson vid tio snåret, då hade han redan hunnit sitta och sova på stolen ett tag. Det slår som aldrig fel, när han har druckit för mycket då somnar han. Det är ju bättre än att spy ialla fall.
Åh.. idag har jag fått ett brev. Jo ett alldeles riktigt brev med den riktiga posten. Det är inte varje dag man får det :)
Nu är det klart, den 4 December ska jag och Sandra servera på Johan och Bellas bröllop, det ska bli riktigt kul. Jag tycker det ska bli mest spännande och se vad hon ska ha på sig för kläder. Dom ska gifta sig på gruvberget så det är bara att hålla tummarna för att det inte snöar.

Var och kikade på Dennis och Sandra kattunge "Timebomb" (om man frågar Dennis, frågar man Sandra kallas den för Tjabo) i fredags. Gud så liten, man är ju rädd och bryta ett ben på stackarn när man håller i den. Men dom är grymt söta, blir lite lätt sugen på att ta en till men då ser jag framför mig hur alla dammråttor bara förökar sig, så det blir nog ingen mer, en räcker så länge man bor i lägenhet.

Lite svårt att få han att vara still. Men två kort lyckades jag få.



Kommentarer
sandra

Vilken söt liten tiger du fått på bild då! :D

2010-11-10 @ 17:27:46
Cathrin

Visst var han ;) Lite svårfotad men skam den som ger sig :)

2010-11-11 @ 21:02:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0