Bowlingproffs nästa!

Igår var hade vi planeringsdag och friluftsdag på jobbet. Det blev en riktigt skön dag måste jag säga, började inte förrän 8:30, pratade om demenser i en timma sen blev det fika, sen hade vi information om lean i ca en och en halvtimma och sen promenerade vi till Far East för lunch. Efter lunch började själva friluftsdagen så det blev bowling i två timmar :) Jag låg mycket bra till i första serien men andra och tredje har jag inegen aning om vad som hände, det gick bara sämre och sämre. Jaja, jag kom inte sist i mitt lag ialla fall jag lyckades ju vinna över Ulrika med några enstaka poäng. Av alla åtta lyckades jag komma femma. Inte så illa tycker jag ändå :) Kul var det. Min nästa satsning blir nog bowlingproffs skulle jag tro ;)


När jag kom tillbaka från rasten idag säger Lotta att dom har ringt från extra tidningen och skulle göra repotage om unga i vården, och eftersom jag är den enda i 20 års åldern på avdelningen så hade Ulrika nämt mig och sagt att det var inga problem, hon ställer upp. Klockan 10 på måndag skulle dom komma och ställa frågor och ta kort. Först tänkte jag att det dom ljuger bara men Lotta var så allvarlig och lovade och svor att det var sant.å jag började tro på det. Jag började fundera på vad fan jag skulle ha på mig. Tur Att Ullis inte riktigt kan hålla sig så länge, dom hade ringt men dom hade sagt att jag var på rast och dom inte kan att jag skulle ställa upp så dom bad dom ringa till en annan avdelning. Tack för det. Egentligen hade dom tänkt låta mig tro det i några dagar. Det hade inte varit snällt!

En film som var riktigt bra: Personal Effects.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0